W połowie kwietnia uczniowie klasy 2b pod opieką swojej wychowawczyni dołączyli do międzynarodowego projektu przyrodniczego Butterfly Effect, w którym wspólpracowali z partnerami z Turcji i Polski.
Celem projektu było poznanie cyklu życia motyla. Uczniowie poznawali proste zwroty w języku angielskim oraz podstawowe słownictwo partnerów dotyczące motyli, wiosny i zdrowych potraw. Wspólnie utworzyli słownik wiosenny w języku angielskim i wszystkich partnerów. Poznawali środowisko życia motyli, ich zwyczaje i znaczenie na świecie jako zapylaczy. Pracowali w oparciu o literaturę piękną, podziwiali piękno motyli na zdjęciach, filmach przyrodniczych oraz w trakcie interaktywnego zwiedzania ogrodów motyli, korzystali z technologii AR i VR. Tworzyli wiele prac plastycznych, technicznych w duchu STEM, korzystali z nowoczenych narzędzi technologicznych, kręcili filmy i krótkie spektakle. Wysłali życzenia do partnerów z okazji Międzynarodowego Dnia Motyli. Uświadomili sobie, że najmniejsza zmiana w naszych nawykach może spowodować wielką zmianę (na lepsze lub gorsze w środowisku i życiu motyli).
Więcej informacji można odnaleźć na blogu Kreatywna edukacja